صدفصدف، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

دلیل زندگی ما

26 هفته و 1 روز

1392/10/3 11:05
نویسنده : زهره
62 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممم مامانی

خوبی گلممممممممم؟

رفتم دکتر خدا رو شکر همه چی خوب بود،گفتم خانم دکتر دختره دیگه؟گفت اره والا اون چیزی که من می بینم دختره

نمیدونم سونو 3-4 بعدی هم برم یا نه؟

خیلی دوستت دارم دخترم

امروز یک کمم دست و پام بد کرده نمکی که نمیخوردمممممممم اما دیگه همونم نمیخورم

خدا بخیر کنه

مامانی کلی برات سیسمونی خریدممممم توو نی نی سایت گذاشتم حالا اگه بشه اینجا هم میذارم برات

یک عالمه هم که بابام از آمریکا برات اورده بود خیلی خوشگلند

دارم روز شماری میکنم تو زودتر بیایی اینا رو بپوشی عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

❤خونه نمدی❤
3 دی 92 11:38
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
مريم 93 (مامان آرتين)
22 دی 92 9:38
سلام مامان زهره مبارك دخملت باشه چقد با سليقه واسش خريد كردي . ايشالا به سلامتي از همه وسايلش استفاده كنه . واست درخواست دوستي دادم به پسل منم سر بزنيد.